Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

21 Ağustos 2014 Perşembe

Ya Aynıydım ya da Yoktum!

Bugün ayın kaçı inan bilmek istemiyorum. Aradığım sadece huzur! Ayağımı sadece tek bir yere uzatmak istiyorum; tüm bu iğrençlikler yüzünden mideme giren krampları engellemek için sürekli hareket etmek değil! Yorganımı tekmelemek düşüncelerimden uzaklaştırmaya yetmiyor. Titremelerim ne zevkten ne de soğuktan... ben... sadece iğreniyorum!

Bazı kelimeler insanın hayatına saplıdır: yönlendirilemez, yönlendiremez, sevilemez, sevemez, hissiz, huzursuz! Ne kadar kırmaya çalışsan da kırılamaz şeylermiş; saplı kalan saplı kalırmış ve onun dışındaki her şey de daha çok kırılırmış. 

Artık hayatında olanlardan habersiz olan tüm o masum olmadığını düşündüklerinden daha masumiyetsiz olmak, onların senden habersizce seni düşünüyor olmaları ve olabileceğinin en kötüsü olmak!!!

Ama karanlıkta herkesin yüzü aynıdır ya da kimsenin yüzü yoktur!

Demem o ki: utanmak boşadır o yüzden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica