Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Cicibebe


Sormak istediğim bir soru var: Eti Cicibebe'yi hala bebeğine mama olarak hazırlayıp, yediren bir anne var mı? Eğer yoksa, bu durum, doksan bilmem kaç yılı sonrasında çeşitlenen bebek mamalarıyla, "faydalı şeylerin tatları hep kötü olur." subliminal mesajları verilerek, muhteşem bir tada sahip olması nedeniyle, besleyici özelliği inandırıcılığını kaybetmiş olan Cicibe'nin mama özelliğinin unutulup; sadece bir yetişkin nostaljisine dönüştürüldükten sonra doğmuş olan neslin, daha bir geri kafayla yetişmesinin bir açıklaması mıdır? Muhallebinin tadı da erkek olsa evlenilesi olmasına rağmen, içine milyon tane toz konarak, çocuğu hak yollu yemeklerden soğutup, fast-food'a iter ki, anasının elindeki zehirlerle daha fazla beslenmesin; evinden ırak olsun. Sonra vay efendim eşeklere ineklere bağır "Ali'nin karnı acıktıııı...." diye, doğalsın ve tadın da iğrenç diye... Milupa'ymış, Aptamil'miş! Güzel bir tat alamadan büyüyen bir nesil, güzel ve kötüyü nasıl ayırt etsin?! Bu çocuk Cicibebe'yi, muhallebiyi yeyip, üzerine de tarhana çorbası içip; ıspanağı yemezse, zirveyi ve dibi aynı anda tadamaz: Justin Bieber'ı bile dünyadaki en iyi şey sanabilir.

1 yorum:

  1. malesef bu durum sadece bebek mamalarında değil yetişkinlerinde kullandığı bir çok gıda ürünü için de geçerlidir. Ama ben artık takmıyorum. Zaten bu ürünlerle kısalan ömrümü sigara içerek biraz daha kısaltıyorum.

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica