Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Facebook'tan Gelen "Nasıl Hissediyorsun, Şeyda?" Sorusu

"Nasıl hissediyorsun, Şeyda?"ymış! Sana mı dert lan Facebook? Hep bir antin kuntinlik, hep bir önemsiyormuş tavrı, bir direkt isimle hitap edip, ulaşma arzusu... Bana böyle yapmacıklıkla gelme, beni bırak bi kendime halime... Bir şey diyecek olsam diyorum zaten, değil mi?!!! Sanki kötüyse düzeltebileceksin anasını satayım! Dünyadaki tüm üyelerini toplasan ne düşünüyorum, ne hissediyorum; hiçbir haltımı değiştirmeye gücün yetmez Facebook... Zaten iyice mantık yolundan, duygu yoluna geçip muntazaman "ivmeleşmişsin". Ya da insanların çoğunun düşünen bir varlık olmadığına fazlasıyla şahitlik etmiş olduğun için ne düşündüklerini sormaktan vazgeçip, insana insan özelliği katan özelliklerden farklı olarak; daha bir içgüdüsel dürtülere yönlendirmişsin. Neyse en azından bundan sonra "yağmur yağıyor", "kar yağıyor", "trafik yoğun" diyemezler, "tespitçi geldi haanım" şeklinde... Bunlar insanın ne hissettiği değil; ne gözlemlediğidir çünkü... En azından bunun ayrımına varılırsa belki biraz daha tahammül edilir olursun sen de sayın illet! hofff....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica