Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

12 Ağustos 2014 Salı




Formumu Burger King'e gidip türlü kızartma yerken, yanlarında yağı yüzde 50 azaltılmış; geğirik hissiyatı veren mayonez yemeğe borçluyum!... Yahu! Belli ki bir tercihi olan insanım, kızartmanın yanında yiyeceğim kılliiğcik mayonezin yağı mı kurtaracak beni! Obez olmakta sorun görmüyorum belki... Niye bana cebren light şeyler yediriyorsun! Bir yemek zevkim var, bir de zaten sürekli bol gelen pantolonlarım... Onları da al elimden! Yok anam bu ülkede ötanazi hakkı verilene kadar yüzyıl geçer. Bu kadar mı iyiliğini düşünür de seni yaşatmaya çalışırlar yaa!! Ötanaziye nasıl geldim bilmiyorum ama memleket de kurtarabilirim o %50 az yağlı mayonez üzerine... Çok içerledim; çok da bozuldum hah bu işe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica