Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

1 Ağustos 2014 Cuma

Annemin meşhur kalıpları vardır: Noktalar yerine farklı kelimeler yerleştirerek, her türlü duruma uyarlayabildiği...
1-"..., ...dır."
2-"...ya, ... denir."
Telif haklarına zeval getirmeyeceksem, ben de şöyle demek isterim: 
1-"Salak, salaktır."
2-"Salağa, salak denir."
Anam zeki kadındır vesselam... Tek bir hareketle bile belli olacak akıbeti anlayabilmemiz için sloganlaştırarak kafamıza çakmış zamanında ama ergen kafasıyla anlamamış; alay etmişiz.
Velhasıl "Ot, ottur; bok da bok." Ben sığlığım gereği, durumlara uygun atasözü, deyim yazıp lafı gediğine koyamam; "'ana' sözü"m budur bundan mütevellit.
Bir tek telefonda konuşurken, "olt(u), hat(i)" diyor olmasının nedenini hala çözemedim ama onun da vardır bir şifresi... "Sevgi" yanı başımızda; ama bir o kadar da uzak:)) Hell yeahh Momma!!!:)

3 yorum:

  1. Bazen yakınlarımızın (akraba, iş arkadaşı, ya da aileden biri abla kardeş abi anne) blog yazılarımızı okuyabilme ihtimalini düşünürüm. Düşünsene gıcık bir patronum var diye yazıyorsun tesadüf ya adam bi yerden bulup okuyor bu bizim Eşyda değil mi yarın alırım ifadesini gibi. Sen de şimdi annemin meşhur lafları diye yazmışsın. Bi de gördüğünü düşün. Sana sorar o zaman neymiş benim meşhur laflarım...? Sen de ürke ürke eee orda yazdım ya dersin :)

    YanıtlaSil
  2. Hızlı yazdıgım için adını yanlış yazmışım Eşyda olmuş kusuruma bakma.

    YanıtlaSil
  3. Öncesinde Facebook'ta paylaşınca, babam ispiyonlamıştı zaten:) Kapıma elinde terlikle gelip, "Sen yine ne dedin benim hakkımda?!" diye hesap sordu annem bir fasıl... Lakin analar ne derse doğru der, ana fikirli bir yazıydı... Canı sağolsun:)
    Beni yazmaya teşvik eden bu olmuştu:) Etrafımdaki insanlarda eleştirdiğim her şeyi, o kişilerin açık bir şekilde ortaya koyduğu davranışları açıklayarak, anlayacağı şekilde yazmak... Benim adrenalin anlayışım da bu: Klavye üzerinden türlü atraksiyonlar:) "Ben de mi öyle yapıyorum Şeyda?" diye dönen çok oluyor kimi zaman:)

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica