Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Barbie ve Cindy arasındaki fark nedir? Ken niye hep tektir?

Siyah perdelerimin yerine, annemin odama yaptığı "darbe"yle gelen beyaz ve simli, kımıl kımıl perdeyle, oğlan çocukluğundan, kız çocuğu olma yoluna girmiş bulunuyorum bu yaşımda. Artık 50 yaşımda evrimimi tamamlarım diye düşünüyorum. Sen, odan aydınlandı, diyorsun anne ama, benim içim nasıl karardı biliyor muğsun?!!! Duvar kağıdı olarak barbie deseni istiyorum duvarın ortasından aşağı doğru, maksat "ivmelik" olsun hadi.
Barbie'yle Cindy arasindaki fark ne acaba? Farklı şirket mi, farklı bir bebek türü mü, yoksa göbek adı mı?
Pekiyi Cindy ve Barbie varken niye Ken hep bir tane? Modern dünya da, ilkel dünya da hep çok eşli işte. Şarap içen zenginse, entelektüel; fakirse ve gazete kağıdına sarıyorsa, şarapçı. Tarikat üyeleri kendilerine zincirle vurunca yobaz; İskandinav ülkelerine gidip kendini kırbaçlatanlar medeni ve cinsel hayatlarına saygı gösterilesi...
Hayat çok karmaşık. Tam diyorum ki "Haa demek bu böyleyken böyle..." Ama sonra bir bakıyorum diğeri de öyle :S Kim çocuğunun Pamela Anderson vücut formatıyla bir arada olmasına izin verir ki? Woaww!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica