Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

14 Ağustos 2014 Perşembe



meteoroloji

"Meteoroloji"nin kısaltmasını "Meteor" olarak kullanarak, internet erişim adresini bir zamanlar "www.meteor.gov.tr" olarak seçen "taşlara" gelesice bir kurumun, akşam saat 6'dan 12'ye kadar "güneşli" bir hava olacağını iddia etmesi, benim bu dünyaya dair tüm inançlarımı sarsıyor! Şimdi ben bir daha ona nasıl güvenip de şemsiyeyi uygun bir zaman ve mekanda açayım? Havalar nasıl olursa olsun, hiçbir şey yurdumun İETT'sinin sıcaklığını hissettiremiyor bana! Tıklım tıklım dolmuş bir metrobüste benim için açılmış bir kıçlık yerdir şimdi benim için mutluluk... Belki de hızlanmak için ortasındaki kanatları çırpan; türünün ilk örneklerinden bir körüklü ve antika değerinde otobüsün kanat çırpışlarını görüp, o sesi hissetmektir...Fakat, kilometrelerce uzaktadır da benden... İşte böyleah... Hayat garip, otobüsler, meteorlar falan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica