Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Uzak Durulası Top 100'üm!

1-sanatçı ruhlular
2-elektro gitar veya bateri çalıyorum diyenler
3-annesi günde en az 2 kere arayanlar
4-puzzle ve eksik parça muhabbeti yapanlar
5-muhtelif burçlular
6-ellerini ensesinde kavuşturup, bacaklarını ayırarak, oturup konuşanlar
7- pembe renkli bir şeyler giyenler
8-salak salak kaprislere tahammül edebilenler
9-aşırı nazikler, centilmenler
10-düşük veya dar omuzlular
11-parmak arası terlik giyenler
12- v yakalı ve v yakalı dekolteli giyenler
13- ense traşı olmayanlar
14-boynuna tespih takanlar
15-büyük planları olanlar
16-her şeyden biraz yapmış olanlar
17- her şeyi biraz da olsa yapabilirler
18-arabayla seri hareket yapanlar
19-aşırı düşünceliler
20- "ben bir gün..." diye cümleler kurarak her saniye bir anısını anlatabilenler
21- her konuşmasında askerlik anılarını anlatanlar
22- her konuşmasında başka bir ülke anılarını anlatanlar
23- bir müzik grubu olanlar
24- her duyduğuna hayret edenler
25- her şeyi fazla garipseyenler
26- sırnaşık şakalar yapanlar
27- geri dönüşüm kutusundan geri döndürülenler
28- sarılırken ele gelirliği test eder gibi yapanlar
29- her şeye yakınanlar
30- genellikle mağduriyetlerinden bahsedenler
31- kuruş kuruş hesap yapanlar
32- ben erkeğim hesabı ben öderim diyenler
33- tuttuğu takımla şehir şehir gezenler
34- futboldan hiç haz etmeyenler
35- rayban güneş gözlüğü takanlar
36- yakışıklı olduğuna kanaat getirmiş olanlar
37- aşırı rahat takılanlar
38- “hallederiz yeaa, raaad ol” ya da “ben hallederim”ciler
39- alınıp “hıı tamam yaa” diyerek göz temasını kesip, başını aşağı indirenler ve sonraki her cümlesinde intikam alır gibi konuşup kahkaha atanlar
40- tuvaletten çıkınca ellerini yıkadığının göstergesi olarak ellerini ıslak bırakmayanlar
41- kendini her ortam içine sokmaya çalışanlar
42- espri yapmaya çalışanlar
43- “ben her türlü ortamda güneş gibi doğarım yeaa” psikolojisiyle hareket edenler          
44- espri yaptığını sanıp ortalığa bakıp “ne komiğim dimi yaaa” diye onay beklerken herkesten fazla gülenler
45- memleketine fazla bağlılar ve tipik özelliklerini fazla barındıranlar
46- kurtlar vadisi vb.. atarlı dizi ve filmleri sevenler
47- elinde cep telefonu ve arabasının anahtarıyla gezen beyaz ayakkabılılar
48- bir siyasi görüşe aşırı derecede bağlı olanlar.
49- cumhuriyetle ilgili bir fikri olmadığı halde cumhuriyetçi olduğunu iddia eden güzel oğlanlar
50- her gün memleketi kurtaranlar
51- fazla güzel oğlanlar
52- kısa boylu ve kilolular
53- uzun boylu ve zayıflar
54- çenesinde ufak bir sakal birikintisi olanlar
55- “geçen arkadaşlarla şuradaydım…”cılar
56- “takıl bana yaaa…”cılar
57- sığlar
58- detayları hiç önemsemeyenler
59- detayları fazla önemseyip osuruktan nem kapanlar
60- hep tüme varanlar
61- hiç tüme varamayanlar
62- beni artık tamamen anladığını sanıp “sen kesin böyle düşünüp de böyle demişsindir” diye dünyanın en öküzce düşünen insanıymışım gibi davranıp, kıçından element uyduranlar
63- kimsenin kendine karşı koyamayacağını sanıp bir şekilde karşısındaki elde edebileceğini düşünenler
64- bir gün unutacaklar
65- yakın zamanda unutacaklar
66- sadece görünce hatırlayacaklar
67- görse de hatırlamayacaklar
68- “seni özledim” diyenler
69- görünce “seni özlemişim” diyenler
70- korkulması gereken biri olduğumu düşünenler
71- benden hiç korkmayanlar
72- dünyaya dair hiçbir fikrim olmadığını düşünenler
73- sadece konuşunca ne düşündüğümü anlayabilenler
74- çekindiği için bir şeyler söyleyemeyenler
75- demesi gereken şeyleri başkasına söyletenler
76- götlekler
77- başkalarını iplemediğini gösterip, kendince hava yapanlar
78- sürekli olarak “seni asla hayatımdan çıkartmam” deyip sonra türlü hallere girenler
79- “süper kızsın sen yaaa” diyenler
80- 30 yaşından sonra ya da kimseyi bulamayınca benimle evlenebileceğini söyleyenler
81- hiçbir kadını kolay kolay beğenmeyenler
82- her kadını hemen beğenenler
83- bir kadını beğendiği halde beğenmediğini iddia edenler
84- elektronik veya tekno müzik dinleyenler
85- dj performanslarını izleyip, dinleyebilenler
86- bıraksalar 24 saat uyuyabilecekler
87- dışarı çıkartmak için yalvarılması gerekenler
88- bir yere gitmeye söz verip, sonra arandığında ulaşılamayanlar
89- sevmediği bir ortamda keyifsiz keyifsiz oturanlar
90- sevmediği bir şey yapılınca keyifsiz keyifsiz oturanlar
91- insanları idare edemeyenler
92- “ben ortama uymam, ortam bana uysun”cular
93- fazla prensip sahipleri
94- prensiplerinden aslaaa ödün vermeyenler
95- kabul görmek için her türlü şekle girenler
96- sırf karşısındaki öyle istiyor diye öyle yapanlar
97- sürekli mutlular
98- sürekli mutsuzlar
99- zaman zaman hayatı fazla sorgulayanlar
100- ben “farketmez sen seç” diyince inatla “sen söyle, sen seç diyenler” ve hep bir alternatifi bulunmayanlar

2 yorum:

  1. Aralarda gözüme çarpanları okudum açıkçası. Okumaya üşendim napayım :D Resmen tespitin dibi olmuş bunlar. :D Blogunuzu çok beğendim,bana da beklerim :D http://hayallerimyaziyor.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Yıllarca sıkışmış herhalde içimde, bir hamlede 100 tane çıkarabildim:) Anca bahane buluyoruz işte düşüne düşüne...:) napak?!:)

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica