Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Karıncayı balkondan aşağı atarsak ne olur?

İlaç sıkıp da acı çektirerek öldürmek istemediğim karıncaları toplayıp beşinci kattan aşağı attığımda, yere ulaştıkları zaman ne durumda oluyorlardır acaba? Gerçekten iyilik mi yapıyorum? 
Beş kat kılliicik bir karınca için ne demektir yaa!!! Korkudan ve adrenalinden, yere ulaşana kadar havada patlıyorlardır mı sanki, nööööooo diye bağırmak suretiyle:S 
En azından bir belirsizliğe göndererek, yaşamaya devam ettikleri ihtimali sadece vicdanımı rahatlatmak için mi? Zaten yaşasalar da ömürlerinin büyük bölümünü vererek, kavimce yerleştikleri kattan aşağı gönderilince, sevdiklerinden uzakta yeni bir hayat kurmaları ne kadar anlamsız gelecektir.
Obsesif şekilde toplayıcı ve stoklayıcı paranoyak yapılı bir yaratık olan karıncanın boğazından lokma geçmez onu sığınaklarına götürüp sevdikleriyle paylaşmadan... Tek başına yemez de... Ölür üzüntüden bu... Te Allah'ım hah! Ters dönmüş kaplumbağa çaresizliği geldi aklıma şimdi!!! ÖFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF....


Daha sonradan gelen edit:
Aramaya inanarak yaptığım araştırma sonucunda cevabı, http://www.eksiduyuru.com/mobil/duyuru/79241/karincalar-yuksekten-dusunce-olur-mu 'dan görünce, konuyu tek dert etmiş kişinin ben olmadığımı fark ettim:) Bir de konuya cevap verecek derecede ilgili ve bilgili insanlar da varmış. Keşke sözlükler eskiden olduğu gibi güncel kalabileydi. Facebook ve Twitter da sosyal medya ürünü lakin, bir cevap alınamıyor işte...:(


1 yorum:

  1. Gerçekten çok ilgiyle severek okudum. Benim de çoğu zaman böyle tuhaf düşüncelerim olabiliyor. Ayrıca verdiğin linkteki yorumlara da güldüm. Neyse ki en azından vicdan azabı çekmeni gerektirecek bir durum yok ortada hepsini at gitsin :)

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica