Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

7 Şubat 2013 Perşembe

Kahvaltı

Sabahları kahvaltıya gidilen yer doğrultusunda prestij sahibi olmak nasıl bir sosyal statü göstergesi haline gelmiş, zikredilince nasıl bir haz veriyor çok merak ediyorum. Böyle otun bokun tarihi şeklinde dallar oluyor ya hani, böyle mevzuların da nereden doğduğu da sunulmalı. Bir de ben düşününce boş işler müdürü oluyorum da, böyle ucuz insanlar pek havalı, pek süper!:S
Sabah tüketilen ekmek peynirin maliyeti 50 kuruş olacakken, hiç üşenmeden uykusunu bir kenara bırakıp kilometrelerce uzakta bir yere gidip, manzaralı-lüks gerekli gereksiz özelliklere sahip bir yer seçmenin mantığı nedir?
"Sıkıntıdan, stresten uzaklaşıyorum." Gittiğin yer insan kaynıyor, gürültü, trafik, yol, maliyet! Seni zaten para kazanmaya ve stres sahibi olmaya iten şey o kahvaltıya 50 lira vermen gerzek! "Huzur veren manzara" da o gürültü ve yapaylık içindeyken, güzel bir tablo seçmiş mekana da gitsen aynı izlenimi verecek verimsizlikte... pöfff... sıkıcı vızıltılar! demeyin bana yaa tavsiyeye de gerek yok, iyiymiş, kötüymüş:S Corn Flakes de yesen kahvaltı, boğazda kahvaltı kiyfi yapsan da... TEY!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica