Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

24 Nisan 2015 Cuma

Üç Cümlede Hayallerimdeki Erkek

Erkekler tuvaletinden gelen tazyikli akan musluk sesi sonrası açılan tuvalet kapısından çıkan adamla karşı karşıya geldiğimde, ilerleyen zamanla birlikte isteklerimde ve beklentilerimde ne derece sadeleşme yaşadığımı idrak ediyorum. Geniş omuzlu, muhteşem çeneli, 1.90 boyunda, gülümsediği zaman, aralarında güneş vurduğunda kızıl ve beyaz parlayan teller barındıran kirli sakalı içinden yanaklarında çukurlar oluşturabilecek güçte gamzelere sahip yağız delikanlı beklentisi, "tuvaletten çıkarken ellerini yıkasın yeter"e dönüyormuş otuza yaklaşınca meğer... İnsan manyak gibi, karşıdaki tuvaletten gelen musluk sesini duyup, kim acaba masamdaki mouse'u kullanırsa beni tedirginliğe ve tiksintiye sürüklemeyecek, hayatım boyunca güvenebileceğim potansiyeldeki erkek diye çıkışına yetişip görebilmek için yaka paça kendini tuvaletten dışarı atar mı yahu?:)))

5 yorum:

  1. Artık bi, "ellerini yıkayan ergek" yazısı da bekleriz...
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz hayallerimin "ellerini yıkayan erkeği"ni bulamadım Osman:D

      Sil
  2. İşte tüm sorunu çözdün :) Temizlik önemlidir tabi de yıkamayanı da bulman zordur ama söyleyeyim bulursan senin hatan olur :D Bunlar hep şehir efsaneleriii...

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica