Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

17 Temmuz 2014 Perşembe

Word vs Facebook

Word’ün boka yaptığı sansüre de biri dur demeli. Bokun bir sözlük anlamı yok mu? Bunu niye tanımıyor bu program. Kendisi de yabancı bir kelime ama yazım yanlışı yapıldı diye uyarmıyor, diğer yabancı kelimeler yazıldığında olduğu gibi. Önemli olan kendine de aynı nesnel tavırda yaklaşmaktır ey Microsoft! Sanırım insanlar sana bok atıp durmakta haklı; sende gerçekten de mantık yok, ne istersen kafana göre yapıyorsun! Benim ahlaki değerlerimi sorgulamak sana mı kalmış? Kaldı ki “bok”un sözlük anlamı da “dışkı”, benim literatürümde de “sıçmık”tır! Söyle bana senin anlamın ne ki, ben senin adını yazdığımda otomatik olarak büyütüyorsun; yüceltiyorsun kendini! Adam olmuşsun ama tevazuyu sindirememişsin bünyende Bill Gates amca! Facebook hem kendini hem de seni tanımıyor ve altını kırmızı çizgilerle çiziyor. İşte bu yüzden artık Word'e değil de Facebook'a yazıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica