Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

25 Temmuz 2014 Cuma

Sinemada Tek Başına Film İzleyen Kız

Film izlerken sürekli ona dönerek yorum yapıp duranlardan ya da film zevki insanlara biraz acayip gelebilirken, sırf ayıp olmasın ya da sırf o öyle istedi diye "Tamam, ben de geleyim seninle sinemaya." diyip, sonra filmden hiçbir şey anlamayan ya da çok sıkılan bir insanın gerginliğini hissetmekten bıkıp, en iyisi ben tek başıma sinemaya gideyim diyen kızdır. İçinde bir nebze Charles Bukowski de taşır. Zira sinemaya biriyle gittiğinde, içinde her seferinde şu sözler yankılanır: "Sinema salonunda, etrafındaki çiftler kumrular gibi fısıldaşırken, elindeki patlamış mısır torbasıyla bir başına oturan yalnız adam olmayı arzulardım."

Orta yaşlı bir genç kızın 70 yaşında bir ayyaşla olan ortak noktaları onu zaman zaman korkutsa da, mutluluk onun için aksi bir insan olması ve kendini yalnız bıraktırmasıyla gerçekleşir.

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Vah biriyle beraber gidene be ama yahu:) Vah mı oldum şimdi? Yapma rica ederim:P

      Sil
    2. Bir sonraki sefere seni sinemaya götüreyim ;)

      Sil
    3. Mümkünse üç boyutlu film olmasın, gözlükler tokuşmasın gözümde:) Amann... sinema sektörü de bitmiş Osman:) :P Biz yemek yiyelim bol bol... Hatta sen bana da öğret bir iki şey:)

      Sil
  2. On gözlük tokuşma olayı maalesef ki bende de var...
    Dimi yaa, biz yemekleri izleyelim ve sonra yiyelim, içelim...
    Öğretiyim tabi, uzaktan eğitim de çığır açalım, ehehehe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara her şeyim uzaktan zaten yaa:) Teknik bilgiyi özümseyip, uygulamada zıçıveyşanlar!:)

      Sil
    2. Yeni nesil yaşam işte!... ;)

      Sil

Yandex.Metrica