Google

Ben iyiyim de, çevrem kötü...

17 Temmuz 2014 Perşembe

Google "Bunu mu demek istediniz?" diyerek baskı altına aldığında, içe dönüp onu mu demek istediğini sorgulamak...

Sevgili Google, 
Sana bir "a" deyince, on yüz milyon şey döküyorsun önüme. Bir şeye de tahminler sunup, "bildim mi bildim mi?" zekiliği yapma ama be! Başlarda bu kadar ukala tavırlar içine girmiyordun halbuki... Demek para ve ün ha?! Hayatta bilemediğin şeyler de vardır belki... Ya da belki anlamsız bir şey aratacağım... Beni anladığını belli etmen için cümlelerimi tamamlamana gerek yok. Ben böyle şeyleri romantik bulmam Google! Seni kendisi için yaratılmış ya da elmanın diğer yarısı olarak değerlendirebilecek milyonlarca ayran gönüllü olabilir belki ama... bana böyle klişelerle yaklaşma lütfen... Böyle basit etkilemeye çalışma politikaların yüzünden senden soğumaya başlıyorum. Sana bir şeyler yazmama izin ver. Ben uzun uzun yazmayı seviyorum; bırak da bir kere de lafımı bitireyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica